Wat komt er veel bij kijken ! - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Isolde Charity - WaarBenJij.nu Wat komt er veel bij kijken ! - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Isolde Charity - WaarBenJij.nu

Wat komt er veel bij kijken !

Door: Isolde & Charity

Blijf op de hoogte en volg Isolde

12 Juli 2014 | Nederland, Hulst

Het is alweer een tijdje geleden dat wij een blog hebben geschreven.
Maar wij hebben niet stil gezeten! Er komt ook zo veel bij kijken, je bent niet zomaar in Tanzania hoor. Wij zijn druk bezig geweest met het uitzoeken van vluchten en ook hebben wij weer op rommelmarkten gestaan. Dit gaat erg goed alleen een rommelmarkt in de regen is niet echt ideaal! ( zie foto) haha. Lisa en Emma zijn volop bezig met loom armbandjes en sleutelhangers te maken voor het goede doel! Leuk dat deze dames uit groep 7 ons willen helpen!

Wij zijn vandaag 12 juli met de stichting gaan praten waar wij vrijwilligerswerk willen uitvoeren. Een weeshuis waar kinderen van 0 t/m 7 jaar verblijven Cornel Ngaleku Children Centre ( CNCC). Piet en Olga de Haas hebben ons te woord gestaan en wij hebben erg veel aan hun informatie gehad. Super lieve mensen, het is wel erg fijn dat je een beeld hebt van de mensen en de organisatie.

Wij zijn nog steeds bezig met zoeken van sponsors. Wij hebben veel potentiële sponsors die met ons willen samen werken gelukkig! Ook worden wij binnenkort gevolgd door het krantje de Eenhoorn!

Ook wil Reham Vastgoed b.v. sponsoren !!! Binnenkort zie je meer van onze samenwerking hou dit goed in de gaten !:)

SITE VAN HET WEESHUIS:
-----> www.ngaleku.com<---------

Je hoort erg snel weer van ons!

• 12 Juli 2014 - 20:05

Nellie Rijk:

Nou ben ik net zo nieuwsgierig of jullie bij het CNCC weeshuis kunnen komen. Ik zou het zo geweldig voor de kinderen en voor jullie vinden. Het project is zo goed en duurzaam voor de hele omgeving en de kinderen worden er echt voorbereid om samen te werken en bij te dragen. Bovendien merk je dat de hele buurt en dorp mee trots is op het weeshuis centrum, het is echt van hun, waar ze voor werken en samen vooruit komen.
    Zet um op hoor... Safari njema

nellie ( mama Mirte)

Isolde

Hallo iedereen, In januari 2015 begint ons avontuur naar Tanzania, Afrika. Wij zullen voor 3 maanden vrijwilligerswerk uitvoeren. Beiden zijn we werkzaam in de kinderopvang. We beseffen ons dat niet iedereen het zo goed heeft als in Nederland. Graag willen wij zorg en liefde bijdragen om de ontwikkeling van de kinderen in Tanzania te steunen op onze manier. Op deze manier houden wij jullie graag op de hoogte van ons spannende en indrukwekkende avontuur. Liefs Charity & Isolde

Actief sinds 09 Mei 2014