Voorbereidingen - Reisverslagen van Isolde Charity - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslagen van Isolde Charity - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Hallo iedereen,

Hier ons allereerste reisverslag.
Wat begon als een "gewoon" tafelgesprek is al snel omgeslagen in een wild en voor ons belangrijk avontuur.
Wij zijn al snel na het "tafelgesprek" ons avontuur begonnen met zaterdag samen af te spreken om deze reis vorm te geven en rommelmarkten in te plannen.|
Onze allereerste rommelmarkt was op de Steensedijk in Hulst.
Wat moesten we vroeg ons bed uit haha, maar wat was het een succes.
Bedankt aan alle mensen die hun steentje hebben bijgedragen d.m.v. rommelmarktspulletjes aan ons te doneren maar ook aan de mensen die bij ons iets hebben gekocht.
Onze tweede rommelmarkt was in de van Sassestraat in Hulst.
Wederom een leuke en geslaagde dag.
Op deze manier komen we al een stapje dichterbij, bedankt hiervoor.
Ook staan er nog meerdere rommelmarkten ingepland, dus wees welkom.
* Koop zondag 25 Mei staan wij op de rommelmarkt in Terneuzen
* 14 Juni Dorpsfeest Zaamslag.
* Zaterdag staan wij op de rommelmarkt in Hulst

Wij houden jullie op de hoogte!
Lieve groetjes Isolde & Charity

17 Januari 2015

Nieuws uit Tanzania

14 November 2014

Jambo !!!

25 September 2014

cornel ngaleku children's centre

12 Juli 2014

Wat komt er veel bij kijken !

08 Juni 2014

We gaan de goede kant op!
Isolde

Hallo iedereen, In januari 2015 begint ons avontuur naar Tanzania, Afrika. Wij zullen voor 3 maanden vrijwilligerswerk uitvoeren. Beiden zijn we werkzaam in de kinderopvang. We beseffen ons dat niet iedereen het zo goed heeft als in Nederland. Graag willen wij zorg en liefde bijdragen om de ontwikkeling van de kinderen in Tanzania te steunen op onze manier. Op deze manier houden wij jullie graag op de hoogte van ons spannende en indrukwekkende avontuur. Liefs Charity & Isolde