Jambo !!! - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Isolde Charity - WaarBenJij.nu Jambo !!! - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Isolde Charity - WaarBenJij.nu

Jambo !!!

Blijf op de hoogte en volg Isolde

14 November 2014 | Nederland, Zaamslag

Lieve mensen,

Het is nog maar 7 weken en dan zitten we in het vliegtuig !
Leuk om te zien hoever we al zijn gekomen en dan allemaal door veel zelf te regelen.

We hebben samen al veel geregeld en alles begint nu zijn einde te krijgen. Toch wegen de laatste loodjes het zwaarste. Ons ticket is geboekt en we kunnen eigenlijk nu niet meer terug ! Iets wat we sowieso niet van plan waren maar het staat nu vast!

We hebben er ook nog sponsors bij namelijk:

- Bart optiek in Axel ! We komen in januari 2015 met een leuke actie in samenwerking met Bart.
- Van Laere reisbureau in Hulst

Ook zijn we bezig met een kerstactie op de houtmarkt in Hulst ! Het zou echt super zijn als er veel mensen op af kwamen! Het is voor CNCC
( Cornel Ngaleku Children Centre ) ! 12 december zien we hopelijk jullie allemaal op de markt !

We zijn ook ons zelf aan het verdiepen in hun taal : Swahili :)
Hallo = Jambo
Nee = Hapana
Ja = Ndiyo
ik ben Charity /Isolde , leuk om je te ontmoeten = Jambo mimi ni Charity/Isolde , Ninafuraha kukutana na wewe !

We moeten nog veel oefenen maar het begin is er !

Ohjaaa... voeg je ons toe op facebook ? Isolde Charity Gaan Naar Tanzania !

Liefs,
xxxxx

Isolde

Hallo iedereen, In januari 2015 begint ons avontuur naar Tanzania, Afrika. Wij zullen voor 3 maanden vrijwilligerswerk uitvoeren. Beiden zijn we werkzaam in de kinderopvang. We beseffen ons dat niet iedereen het zo goed heeft als in Nederland. Graag willen wij zorg en liefde bijdragen om de ontwikkeling van de kinderen in Tanzania te steunen op onze manier. Op deze manier houden wij jullie graag op de hoogte van ons spannende en indrukwekkende avontuur. Liefs Charity & Isolde

Actief sinds 09 Mei 2014