We gaan de goede kant op! - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Isolde Charity - WaarBenJij.nu We gaan de goede kant op! - Reisverslag uit Hulst, Nederland van Isolde Charity - WaarBenJij.nu

We gaan de goede kant op!

Door: Isolde Compiet & Charity Zegers

Blijf op de hoogte en volg Isolde

08 Juni 2014 | Nederland, Hulst

Hallo allemaal,

Even een update van ons.
Wij hebben nu een aantal rommelmarkten achter de rug en we hebben er nog een paar te gaan.
We hebben al een aantal sponsorbrieven de deur uitgedaan en al hele leuke reacties gehad.
Ook hebben wij van bedrijven en mensen een donatie gehad om te doneren aan de stichting waar wij zullen belanden.
Hierover laten nog meer want wij zijn nog in overleg met verschillende organisaties. Wij willen natuurlijk dat er met het geld dat wij gedoneerd krijgen ook iets goeds wordt gedaan. En dat wij weten waarvoor het gebruikt wordt.

Wij willen alvast een paar mensen/bedrijven bedanken voor hun financiële bijdrage
Hamelink Natuursteen
Meneer M.h. Verpoorte

Momenteel zijn wij druk bezig met vestrock hotel.
Kinderen komen dan gezellig bij ons slapen, eten en met z'n allen spelen.
Alle kindjes en ouders willen wij hierbij bedanken.
Want het geld dat wij hiermee ophalen gaat ook naar Tanzania.

Wij gaan weer snel verder en tot de volgende keer
Liefs Isolde & Charity

• 08 Juni 2014 - 16:38

Nelly De. Klerk- Platteel:

Goed zo meiden jullie komen erwel

• 14 Juni 2014 - 17:27

Nellie Rijk En Jane Van Os:

Dag Isolde en Charity,

Wat leuk om jullie echt bezig te zien op de rommelmarkt in Zaamslag. We wisten natuurlijk al van Mirte en jullie bezoek, dat jullie naar Tanzania willen gaan. We hopen dat er plaats voor jullie is bij het CNCC, want zij en jullie verdienen dat. Het is een perfect project waar ze echt in zelfredzaamheid, eenvoud en goedheid geloven en er hard voor werken. Bovendien is het een erg mooie omgeving met mensen die samen achter de CNCC staan en er trots op zijn.
    Leuk om jullie op de markt met zoveel geduld en passie te horen vertellen over je plannen. Enne natuurlijk werken we graag mee om in de Theetuin Koewacht met jullie samen iets voor de sponsering te organiseren.
    Trouwens we hebben er volop Afrikaanse stoffen, mandjes en popjes te koop die Mirte elke keer meeneemt vanuit de projecten in Tanzania. Ik vond het ook super dat opa zo voor zijn kleinkind paraat stond.
    Bravo, Jan ( baba Mirte)
    en Nellie ( mama Mirte)

Isolde

Hallo iedereen, In januari 2015 begint ons avontuur naar Tanzania, Afrika. Wij zullen voor 3 maanden vrijwilligerswerk uitvoeren. Beiden zijn we werkzaam in de kinderopvang. We beseffen ons dat niet iedereen het zo goed heeft als in Nederland. Graag willen wij zorg en liefde bijdragen om de ontwikkeling van de kinderen in Tanzania te steunen op onze manier. Op deze manier houden wij jullie graag op de hoogte van ons spannende en indrukwekkende avontuur. Liefs Charity & Isolde

Actief sinds 09 Mei 2014