cornel ngaleku children's centre - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Isolde Charity - WaarBenJij.nu cornel ngaleku children's centre - Reisverslag uit Zaamslag, Nederland van Isolde Charity - WaarBenJij.nu

cornel ngaleku children's centre

Blijf op de hoogte en volg Isolde

25 September 2014 | Nederland, Zaamslag

Hallo allemaal,

De afgelopen maanden hebben wij niet stilgezeten hoor.
In ons vorig reisverslag hadden wij het al even over Cncc.
Het weeshuis waar wij nu definitief heen zullen gaan.
7 januari zullen wij vertrekken en komen 9 april weer terug thuis.
Het zullen hele leuke en leerzame maanden worden.
En we staan te popelen om te gaan.

Reham vastgoed BV heeft ons gesponsord.
Samen met Koen Hamelink en Fabian du Puy zijn wij op de foto gegaan met ons zelfgemaakt spandoek.
De tekst op dit spandoek luid: Reham helpt ons helpen in Tanzania.
En daarvoor zijn wij jullie ontzettend dankbaar.

Zaterdag 6 september heeft Kinderopvang Joepie de poepie een afrika markt georganiseerd.
De kinderen hadden knutselwerkjes gemaakt die verkocht konden worden, je kon nagels laten lakken, je haar stylen, meedoen aan een foto shoot, onze fruitmandjes werden er verkocht en nog veel meer.
Hiervoor hebben wij veel hulp gehad. Saskia Laffeber eigenares van het kinderdagverblijf om dit alles te organiseren en nog veel meer mensen die deze dag tot een mooi resulaat hebben gebracht. Ook de oma’s die babyborn kleertjes en andere materialen hebben gemaakt in Afrikaanse stijl mogen we niet vergeten. Kijk op onze facebook voor meer informatie hierover -- voeg ons toe --- Isolde Charity Gaan Naar Tanzania !
Met hulp van al deze mensen hebben wij € 730,- opgehaald voor het weeshuis, Super!

13 en 14 September hebben Isolde en ik mee mogen lopen met een modeshow.
Wij liepen model van HP Lederwaren. De foto’s zijn ontzettend leuk geworden.
Die kan je hier ook terugvinden onderaan de blog. Net zoals de foto’s van Reham, Afrika markt en de fruitmandenactie.

Afgelopen maand zijn wij ook druk bezig geweest met onze fruitmandenactie.
Het inkopen van mandjes, onderhandelen met de fruitboeren voor het fruit en zelfs appels plukken in de regen.

Ook heeft Nobus advocaten ons gesponsord. Hartstikke bedankt!

Niet alleen kan je onze verhalen via onze blog of facebook meemaken.
Vanaf oktober staan we in de eenhoornkrant.
Wij mogen onze verhalen vertellen t/m mei.
Hiervoor willen wij Ronny Rammeloo Bedanken voor deze mooie kans.

Hou facebook goed in de gaten van het weekend want er komt een hele leuke actie aan! https://www.facebook.com/profile.php?id=100008298949510

Lieve groetjes,
Isolde en Charity

Isolde

Hallo iedereen, In januari 2015 begint ons avontuur naar Tanzania, Afrika. Wij zullen voor 3 maanden vrijwilligerswerk uitvoeren. Beiden zijn we werkzaam in de kinderopvang. We beseffen ons dat niet iedereen het zo goed heeft als in Nederland. Graag willen wij zorg en liefde bijdragen om de ontwikkeling van de kinderen in Tanzania te steunen op onze manier. Op deze manier houden wij jullie graag op de hoogte van ons spannende en indrukwekkende avontuur. Liefs Charity & Isolde

Actief sinds 09 Mei 2014